top of page

UŞAK TAKSİ

Uşak Taksi müşterilerine profesyonel ve uygun fiyatlı ulaşım imkanları sunmaktadır. Çok yönlü ve güvenilir ulaşımla, kendiniz için önemli olan konulara zaman ayırabilirsiniz. Ulaşım işini bize bırakın. Uşak bölgesi ve civarını avucumuzun içi gibi biliyoruz. Uşak Merkezden Türkiye'nin her noktasına ulaşım sağlıyoruz. Arkanıza yaslanın, rahatlayın ve gitmeniz gereken yere güvenli bir şekilde ulaşın.

Hızlı ve güler yüzlü ulaşım hizmeti sunuyoruz. Kendinizi güvende hissedeceğiniz yolculuklarınız bizimle gerçekleşecektir. İlkemiz müşteri memnuniyetine dayalı hizmet anlayışını sağlamaktır. Şehiriçi ve şehirlerarası ulaşımınız için kalite konfor ve güvenliği ön planda tutuyoruz. 7/24 güvenli, konforlu ve gecikmesiz olarak deneyimli sürücülerimiz ile sizlere hizmet vermeye devam etmekteyiz. Daima size en yakın taksi olma gayesindeyiz. Uşak taksi durağı olarak, Uşak taksi durakları arasında %100 müşteri memnuniyeti ile farkımızı ortaya koyuyoruz. Uşak Merkez'de bulunan durağımızdan taksi hizmeti sağlıyoruz. İşimize olan bağlılığımız, harika fiyatlarımız ve detaylara gösterdiğimiz özen, bizi rakiplerimizin bir adım önüne taşıyor. 7/24 Açık Taksi işletmesi, Dikilitaş, Huzurpark, Huzurevi, Hilalkent, Uşak Üniversitesi, Kyk Yurtları, Latife Hanım Kyk, Diyanet Yurdu, Kemalöz, Şoförler Cemiyeti Sitesi, Gülistan Sitesi, Desan, Desan Avşar, Lunapark, Korupark, Toki, Atakent, Karaağaç Mahallesi, Kampüs, Uşak Lisesi, Uşakspor Tesisleri Dostlar, Akar, Killik, Ahenk, Organize Sanayi Bölgesi, Uşak Osb, Güre konumlarına en yakın taksi durağıdır. Uşak taksi, Uşak Üniversitesi Taksi, Mehmet Hacım Yurdu, Gediz Uluyolu, Şehitler mevkiinde aktif olarak çalışmaktadır. Uşak Otogar, Uşak Devlet Hastanesi, Uşak Merkez, Terminal, Tren Garı, Simav, Bölme, Bozkuş, Fevzi Çakmak, Ulubey, Banaz, Eşme, Gediz, Karahallı, Sivaslı gibi ilçelere ve çevre illere hizmet mevcuttur. Uşak taksi numaraları 05321626047

Siz değerli müşterilerimizin konforu ve güvenliği için en kaliteli hizmeti sunuyoruz. Araçlarımızın periyodik bakımları düzenli olarak yapılmaktadır. İhtiyaç duyulduğunda ulaşabileceğiniz en hızlı hizmet bizde. Kısa, uzun mesafe demeden her türlü ulaşımı sağlıyoruz. Uşak sakinleri, müşteri memnuniyetinin en büyük önceliğimiz olduğunu ve işimizi daima hakkını vererek yapacağımızı bilir. Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı, kaliteli ve güvenilir seyahat etme garantisi ile hizmet vermekteyiz. Uzun yılları aşkın bir süredir Uşak Taksi olarak hizmet vermekten gurur duyuyoruz. Daha fazla bilgi edinmek için bize ulaşın!